Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22130 walker

Tłumik 22130 WALKER

22130 Tłumik WALKER
walker 22130
Tłumik 22130
22130
walker 22130 Tłumik
Tłumik 22130 walker
Tłumik 22130 walker
Tłumik 22130 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22130

producent:

WALKER

Długość [mm] 1860
Ciężar [kg] 8,645
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490221308


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22130 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, PEUGEOT 806, EXPERT 1.9D-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      171743
CITROËN      1717E4
CITROËN      1717E5
CITROËN      1717F5
CITROËN      1717F6
CITROËN      1717F9
CITROËN      9677345780
FIAT      9456181480
FIAT      9569762380
PEUGEOT      171743
PEUGEOT      171744
PEUGEOT      171754
PEUGEOT      171755
PEUGEOT      1717E4
PEUGEOT      1717E5
PEUGEOT      1717F5
PEUGEOT      1717F9
PEUGEOT      1717G0
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22130 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22130 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.