Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel ASTRA F liftback (T92) 1.6 i 16V (F08, M08, F68, M68) (1994.08-1998.01) 100km » 22152 walker
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.6 I 16v (f08, M08, F68, M68) (1994.08-1998.01) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22152 WALKER

22152 Tłumik WALKER
walker 22152
Tłumik 22152
22152
walker 22152 Tłumik
Tłumik 22152 walker
Tłumik 22152 walker
Tłumik 22152 walker
Tłumik 22152 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22152

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2040
Ciężar [kg]6,110
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221520


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22152 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: HONDA CIVIC VI; ROVER 400 II 1.4/1.6 09.94-02.01
numery OEM:
HONDA      18220ST3E60
HONDA      18220ST3G60
ROVER      GEX33611
zamienniki:
270413
brak
Klarius Group
260561
brak
Klarius Group
HA237B
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22152 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22152 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.