Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22182 walker
wybrany samochód: 
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22182 WALKER

22182 Tłumik WALKER
walker 22182
Tłumik 22182
22182
walker 22182 Tłumik
Tłumik 22182 walker
Tłumik 22182 walker
Tłumik 22182 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22182

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 25258
Długość [mm]830
Ciężar [kg]7,800
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221827

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22182 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 830mm) pasuje do: TOYOTA STARLET
numery OEM:
TOYOTA      1743011891
TOYOTA      174301B040
TOYOTA      174301B041
TOYOTA      174301B060
TOYOTA      1743055080
TOYOTA      17430YZZ4A
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22182 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22182 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.