Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22204 walker

Tłumik 22204 WALKER

22204 Tłumik WALKER
walker 22204
Tłumik 22204
22204
walker 22204 Tłumik
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22204

producent:

WALKER

Długość [mm] 1580
Ciężar [kg] 8,600
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490222046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22204 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.9D/2.4D 07.90-04.03

Tłumik 22204 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Tłumik 22204 producenta WALKER

VOLKSWAGEN

074253609BB, 7D0253609J, JZW253609BN

numery OEM:
VOLKSWAGEN      074253609BB
VOLKSWAGEN      7D0253609J
VOLKSWAGEN      JZW253609BN
zamienniki:
VW496G
brak
Klarius Group
260772
brak
Klarius Group
74306
brak
DINEX A/S

Zastosowanie Tłumik 22204 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22204 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.