Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep GRAND CHEROKEE III (WH, WK) 5.7 V8 4x4 (2009.01-2010.12) 352km » 22304 walker
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Iii (wh, Wk) 5.7 V8 4x4 (2009.01-2010.12) 352km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22304 WALKER

22304 Tłumik WALKER
walker 22304
Tłumik 22304
22304
walker 22304 Tłumik
Tłumik 22304 walker
Tłumik 22304 walker
Tłumik 22304 walker
Tłumik 22304 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22304

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]950
Ciężar [kg]6,180
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223043

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22304 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 950mm) pasuje do: CITROEN C3 I 1.4D 02.02-06.08
numery OEM:
CITROËN      1609204780
CITROËN      1726NR
zamienniki:
CN506X
brak
Klarius Group
13.2.89
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22304 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22304 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.