Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Hyundai LANTRA II (J-2) 1.9 D (1998.03-2000.09) 68km » 22342 walker
wybrany samochód: 
Hyundai Lantra Ii (j-2) 1.9 D (1998.03-2000.09) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22342 WALKER

22342 Tłumik WALKER
walker 22342
Tłumik 22342
22342
walker 22342 Tłumik
Tłumik 22342 walker
Tłumik 22342 walker
Tłumik 22342 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22342

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]880
Ciężar [kg]7,200
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223425

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22342 WALKER

TŁUMIK WALKER 22342 ROVER 75 1.8 16V SEDAN 04/99 -
numery OEM:
MG      WCG102840
MG      WCG102840SLP
ROVER      GEX33698
ROVER      WCG102840
ROVER      WCG102840SLP
zamienniki:
RR327M
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22342 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22342 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.