Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën XANTIA (X1_, X2_) 1.8 i (1993.03-1998.01) 101km » 22354 walker
wybrany samochód: 
Citroën Xantia (x1_, X2_) 1.8 I (1993.03-1998.01) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22354 WALKER

22354 Tłumik WALKER
walker 22354
Tłumik 22354
22354
walker 22354 Tłumik
Tłumik 22354 walker
Tłumik 22354 walker
Tłumik 22354 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22354

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1120
Ciężar [kg]9,220
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490223548

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22354 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1120mm) pasuje do: MG MG ZR, ROVER 200, 200 II, 25 I, COUPE, STREETWISE 1.4/1.6/1.8 11.95-05.05
numery OEM:
MG      WCG000100
MG      WCG000440
MG      WCG108560
ROVER      GEX33647
ROVER      GEX33714
ROVER      GEX33769
ROVER      WCG000100
ROVER      WCG102980
ROVER      WCG103340
ROVER      WCG108540
ROVER      WCG108560
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22354 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22354 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.