Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22430 walker

Tłumik 22430 WALKER

22430 Tłumik WALKER
walker 22430
Tłumik 22430
22430
walker 22430 Tłumik
Tłumik 22430 walker
Tłumik 22430 walker
Tłumik 22430 walker
Tłumik 22430 walker
Tłumik 22430 walker
Tłumik 22430 walker
Tłumik 22430 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22430

producent:

WALKER

Długość [mm] 1320
Ciężar [kg] 8,250
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490224309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22430 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.6/1.9D 09.96-09.10
numery OEM:
AUDI      1J6253609AA
AUDI      1J6253609C
SEAT      1J6253609AA
SEAT      1J6253609C
SEAT      1J6253609CS
SEAT      1J6253609DA
SEAT      JZW253609G
VOLKSWAGEN      1J6253609AA
VOLKSWAGEN      1J6253609C
VOLKSWAGEN      1J6253609CS
VOLKSWAGEN      1J6253609DA
VOLKSWAGEN      JZW253609G

Zastosowanie Tłumik 22430 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22430 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.