Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22474 walker

Tłumik 22474 WALKER

22474 Tłumik WALKER
walker 22474

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22474

producent:

WALKER

Długość [mm] 2750
Ciężar [kg] 7,130
Litera rozpoznawcza 68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490224743


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22474 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL CORSA C 1.0 09.00-06.03
numery OEM:
OPEL      13126158
OPEL      13204582
OPEL      5852128
OPEL      5852296
OPEL      5852485
OPEL      5852710
OPEL      9129948
VAUXHALL      13126158
VAUXHALL      13204582
VAUXHALL      9129948
VAUXHALL      93191947

Zastosowanie Tłumik 22474 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22474 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.