Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22480 walker

Tłumik 22480 WALKER

22480 Tłumik WALKER
walker 22480
Tłumik 22480
22480
walker 22480 Tłumik
Tłumik 22480 walker
Tłumik 22480 walker
Tłumik 22480 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22480

producent:

WALKER

Długość [mm] 1170
Ciężar [kg] 6,380
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490224804

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22480 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1170mm) pasuje do: RENAULT ESPACE III 2.0 11.96-10.02
numery OEM:
RENAULT      6025304101
RENAULT      6025304101 SP22
RENAULT      6025309207
RENAULT      6025309207 SP22
RENAULT      6025310950
RENAULT      6025310950 SP22
RENAULT      6025315358
RENAULT      6025315358 SP22
zamienniki:
RN704Q
brak
Klarius Group
250530
brak
Klarius Group
230704
brak
Klarius Group
RN705P
brak
Klarius Group
RN711G
brak
Klarius Group
230702
brak
Klarius Group
RN710H
brak
Klarius Group
17.0.96
brak
EBERSPÄCHER
17.0.65
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22480 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22480 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.