Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22498 walker

Tłumik 22498 WALKER

22498 Tłumik WALKER
walker 22498
Tłumik 22498
22498
walker 22498 Tłumik
Tłumik 22498 walker
Tłumik 22498 walker
Tłumik 22498 walker
Tłumik 22498 walker
Tłumik 22498 walker
Tłumik 22498 walker
Tłumik 22498 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22498

producent:

WALKER

Długość [mm] 2300
Ciężar [kg] 5,520
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490224989


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22498 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER/MINIVAN 1.1-1.6 06.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      1717AL
CITROËN      1717L9
CITROËN      1717N0
CITROËN      1717P2
CITROËN      1717P3
CITROËN      1717T5
CITROËN      9809878380
PEUGEOT      1717AL
PEUGEOT      1717L9
PEUGEOT      1717N0
PEUGEOT      1717P2
PEUGEOT      1717P3
PEUGEOT      1717T5
PEUGEOT      9809878380

Zastosowanie Tłumik 22498 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22498 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.