Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Zastava 10 1.2 60 (2005.10-???) 60km » 22500 walker
wybrany samochód: 
Zastava 10 1.2 60 (2005.10-???) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22500 WALKER

22500 Tłumik WALKER
walker 22500
Tłumik 22500
22500
walker 22500 Tłumik
Tłumik 22500 walker
Tłumik 22500 walker
Tłumik 22500 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22500

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1270
Ciężar [kg]5,420
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22500 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1270mm) pasuje do: SEAT IBIZA II 1.4 09.93-02.02
numery OEM:
SEAT      6K6253609AB

Zastosowanie Tłumik 22500 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22500 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.