Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota HIACE II Furgon (_H11, _H2_, _H3_, _H4_) 2.2 D (LH20, LH30) (1979.01-1983.03) 67km » 22551 walker
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Ii Furgon (_h11, _h2_, _h3_, _h4_) 2.2 D (lh20, Lh30) (1979.01-1983.03) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22551 WALKER

22551 Tłumik WALKER
walker 22551
Tłumik 22551
22551
walker 22551 Tłumik
Tłumik 22551 walker
Tłumik 22551 walker
Tłumik 22551 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22551

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1430
Ciężar [kg]9,520
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225511


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22551 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: RENAULT ESPACE III 2.0 10.98-10.02
numery OEM:
RENAULT      6025309207
RENAULT      6025309207 SP12
zamienniki:
250530
brak
Klarius Group
230704
brak
Klarius Group
RN711G
brak
Klarius Group
RN710H
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22551 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22551 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.