Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel ASTRA G Kombi (T98) 1.6 16V (F35) (1998.02-2004.07) 101km » 22651 walker
wybrany samochód: 
Opel Astra G Kombi (t98) 1.6 16v (f35) (1998.02-2004.07) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22651 WALKER

22651 Tłumik WALKER
walker 22651
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22651

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2470
Ciężar [kg]10,500
Litera rozpoznawcza67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22651 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: DAIHATSU SIRION 1.0 04.98-09.00
numery OEM:
DAIHATSU      1741097202000

Zastosowanie Tłumik 22651 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22651 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.