Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 (1986.01-1990.07) 60km » 22652 walker
wybrany samochód: 
Ford Escort Iv (gaf, Awf, Abft) 1.3 (1986.01-1990.07) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22652 WALKER

22652 Tłumik WALKER
walker 22652

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22652

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 23234
Ciężar [kg]7,030
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226525

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22652 WALKER

TŁUMIK WALKER 22652 FORD MONDEO 2.0TDCI ST.CAR 10/01-
numery OEM:
FORD      1148401
FORD      1149724
FORD      1213483
FORD      1380914
FORD      2S715K214HB
FORD      2S715K214HC
FORD      5S715K214EA

Zastosowanie Tłumik 22652 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22652 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.