Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22713 walker

Tłumik 22713 WALKER

22713 Tłumik WALKER
walker 22713
Tłumik 22713
22713
walker 22713 Tłumik
Tłumik 22713 walker
Tłumik 22713 walker
Tłumik 22713 walker
Tłumik 22713 walker
Tłumik 22713 walker
Tłumik 22713 walker
Tłumik 22713 walker
238.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22713

producent:

WALKER

Długość [mm] 1410
Ciężar [kg] 5,140
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490227133


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22713 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: TOYOTA YARIS VERSO 1.3/1.5 08.99-09.05
numery OEM:
TOYOTA      1741021100
TOYOTA      1741021101
TOYOTA      1741021110
TOYOTA      1741021111
TOYOTA      1741021170
TOYOTA      1741021171
zamienniki:
47.300.80
brak
EBERSPÄCHER
47.899.82
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22713 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22713 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.