Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Porsche 911 3.3 SC Turbo (1977.09-1987.06) 301km » 22731 walker
wybrany samochód: 
Porsche 911 3.3 Sc Turbo (1977.09-1987.06) 301km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22731 WALKER

22731 Tłumik WALKER
walker 22731

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22731

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]1330
Ciężar [kg]8,500
Litera rozpoznawcza58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22731 WALKER

TŁUMIK WALKER 22731 SUZUKI VITARA 2.0I V6 11/96-
numery OEM:
SUZUKI      1430077E30
SUZUKI      1430078E20
zamienniki:
SZ85H
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22731 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22731 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.