Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo S90 II (234) T8 Plug-in Hybrid AWD (2022-???) 455km » 22733 walker
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) T8 Plug-in Hybrid Awd (2022-???) 455km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22733 WALKER

22733 Tłumik WALKER
walker 22733

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22733

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2550
Ciężar [kg]6,160
Litera rozpoznawcza68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227331


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22733 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: PEUGEOT 206 1.1-1.6 07.02-
numery OEM:
PEUGEOT      1607350980
PEUGEOT      1717CA
PEUGEOT      1717CC
PEUGEOT      1717S6
PEUGEOT      1717S7

Zastosowanie Tłumik 22733 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22733 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.