Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Suzuki AN BURGMAN Burgman 200 (2006.11-2013.12) 18km » 22803 walker
wybrany samochód: 
Suzuki An Burgman Burgman 200 (2006.11-2013.12) 18km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22803 WALKER

22803 Tłumik WALKER
walker 22803
Tłumik 22803
22803
walker 22803 Tłumik
Tłumik 22803 walker
Tłumik 22803 walker
Tłumik 22803 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22803

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]990
Ciężar [kg]7,080
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22803 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 990mm) pasuje do: PEUGEOT 307 2.0 10.03-06.05
numery OEM:
PEUGEOT      1726QY
PEUGEOT      9800524980
zamienniki:
PG736P
brak
Klarius Group
190-071
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
19.9.51
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22803 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22803 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.