Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d 4-matic (213.234) (2017.06-???) 258km » 22808 walker
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s213) E 350 D 4-matic (213.234) (2017.06-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22808 WALKER

22808 Tłumik WALKER
walker 22808
Tłumik 22808
22808
walker 22808 Tłumik
Tłumik 22808 walker
Tłumik 22808 walker
Tłumik 22808 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22808

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1330
Ciężar [kg]6,630
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490228086

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22808 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, SCENIC I 1.4/1.6 03.99-09.03
numery OEM:
RENAULT      7700430049
RENAULT      8671093185
zamienniki:
240522
brak
Klarius Group
RN639L
brak
Klarius Group
240696
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22808 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22808 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.