Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22838 walker

Tłumik 22838 WALKER

22838 Tłumik WALKER
walker 22838
Tłumik 22838
22838
walker 22838 Tłumik
Tłumik 22838 walker
Tłumik 22838 walker
Tłumik 22838 walker
Tłumik 22838 walker
Tłumik 22838 walker
Tłumik 22838 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22838

producent:

WALKER

Długość [mm] 2370
Ciężar [kg] 11,280
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22838 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 2370mm) pasuje do: FIAT MAREA 1.2/1.6/1.6CNG 09.96-08.02
numery OEM:
FIAT      46456594
FIAT      46460020
FIAT      46538781
FIAT      46540163
FIAT      46742264

Zastosowanie Tłumik 22838 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22838 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.