Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22850 walker

Tłumik 22850 WALKER

22850 Tłumik WALKER
walker 22850
Tłumik 22850
22850
walker 22850 Tłumik
Tłumik 22850 walker
Tłumik 22850 walker
Tłumik 22850 walker
Tłumik 22850 walker
Tłumik 22850 walker
Tłumik 22850 walker
Tłumik 22850 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22850

producent:

WALKER

Długość [mm] 1050
Ciężar [kg] 7,180
Litera rozpoznawcza 63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22850 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C8, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 807 2.0D 06.02-
numery OEM:
CITROËN      1607346480
CITROËN      1726LX
CITROËN      1730N9
CITROËN      1730P4
CITROËN      9805859380
FIAT      9456201880
LANCIA      9456201880
PEUGEOT      1607346480
PEUGEOT      1726LW
PEUGEOT      1730N9
PEUGEOT      1730P4
PEUGEOT      9805859380
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 22850 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22850 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.