Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22885 walker

Tłumik 22885 WALKER

22885 Tłumik WALKER
walker 22885
Tłumik 22885
22885
walker 22885 Tłumik
Tłumik 22885 walker
Tłumik 22885 walker
Tłumik 22885 walker
Tłumik 22885 walker
Tłumik 22885 walker
Tłumik 22885 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22885

producent:

WALKER

Długość [mm] 1200
Ciężar [kg] 7,580
Litera rozpoznawcza 63
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22885 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1200mm) pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.6/1.6LPG/2.0D 03.04-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0253609A
VOLKSWAGEN      2K0253609AD
VOLKSWAGEN      2K0253609B
VOLKSWAGEN      2K0253609M

Zastosowanie Tłumik 22885 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22885 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.