Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22935 walker

Tłumik 22935 WALKER

22935 Tłumik WALKER
walker 22935
Tłumik 22935
22935
walker 22935 Tłumik
Tłumik 22935 walker
Tłumik 22935 walker
Tłumik 22935 walker
Tłumik 22935 walker
Tłumik 22935 walker
Tłumik 22935 walker
Tłumik 22935 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22935

producent:

WALKER

Długość [mm] 1750
Ciężar [kg] 4,300
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490229359


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22935 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV; RENAULT LOGAN I 1.4/1.6/1.6LPG 09.04-
numery OEM:
RENAULT      200102056R
RENAULT      6001547675
RENAULT      6001549412
DACIA      200102056R
DACIA      6001547675
DACIA      6001549412

Zastosowanie Tłumik 22935 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22935 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.