Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco DAILY II Platforma / podwozie 49-10 (13050211, 13050231, 13050304, 13050311, 13050331,... (1989.01-1996.04) 103km » 22941 walker
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Platforma / Podwozie 49-10 (13050211, 13050231, 13050304, 13050311, 13050331,... (1989.01-1996.04) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22941 WALKER

22941 Tłumik WALKER
walker 22941
Tłumik 22941
22941
walker 22941 Tłumik
Tłumik 22941 walker
Tłumik 22941 walker
Tłumik 22941 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22941

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 22810
Długość [mm]770
Ciężar [kg]9,280
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229410

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22941 WALKER

TŁUMIK WALKER 22941
numery OEM:
VOLVO      30672328
VOLVO      30672329
VOLVO      8638532

Zastosowanie Tłumik 22941 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22941 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.