Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22943 walker

Tłumik 22943 WALKER

22943 Tłumik WALKER
walker 22943
Tłumik 22943
22943
walker 22943 Tłumik
Tłumik 22943 walker
Tłumik 22943 walker
Tłumik 22943 walker
Tłumik 22943 walker
Tłumik 22943 walker
Tłumik 22943 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22943

producent:

WALKER

Długość [mm] 1820
Ciężar [kg] 4,830
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490229434


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22943 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: PEUGEOT 206 1.6/1.6LPG 07.00-
numery OEM:
PEUGEOT      1717AY
PEUGEOT      1717AZ
PEUGEOT      1717H8
PEUGEOT      9809881280
PEUGEOT      E12816E
PEUGEOT      E12877A
zamienniki:
PG634P
brak
Klarius Group
19.4.16
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22943 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22943 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.