Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23017 walker

Tłumik 23017 WALKER

23017 Tłumik WALKER
walker 23017
Tłumik 23017
23017
walker 23017 Tłumik
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker
Tłumik 23017 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23017

producent:

WALKER

Długość [mm] 760
Ciężar [kg] 1,000
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23017 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 760mm) pasuje do: PEUGEOT 407 1.8 03.04-12.10
numery OEM:
PEUGEOT      1726SZ
PEUGEOT      173013
PEUGEOT      1730LK

Zastosowanie Tłumik 23017 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23017 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.