Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23022 walker

Tłumik 23022 WALKER

23022 Tłumik WALKER
walker 23022
Tłumik 23022
23022
walker 23022 Tłumik
Tłumik 23022 walker
Tłumik 23022 walker
Tłumik 23022 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23022

producent:

WALKER

Długość [mm] 2020
Ciężar [kg] 8,360
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230225


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23022 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8D 08.98-03.05
numery OEM:
FORD      1118203
FORD      1133076
FORD      1133105
FORD      1336989
FORD      1459361
FORD      YS415230BA
FORD      YS415230BB
FORD      YS415230BC
FORD      YS415230BD
FORD      YS4J5230B1D
zamienniki:
270544
brak
Klarius Group
643.9.003
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23022 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23022 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.