Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23071 walker

Tłumik 23071 WALKER

23071 Tłumik WALKER
walker 23071
Tłumik 23071
23071
walker 23071 Tłumik
Tłumik 23071 walker
Tłumik 23071 walker
Tłumik 23071 walker
Tłumik 23071 walker
Tłumik 23071 walker
Tłumik 23071 walker
Tłumik 23071 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23071

producent:

WALKER

Długość [mm] 850
Ciężar [kg] 6,675
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230713

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23071 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA V 1.6D 11.04-09.09
numery OEM:
FORD      1334228
FORD      1383132
FORD      1493213
FORD      1557521
FORD      1557522
FORD      1557524
FORD      1578099
FORD      5S615K244AB
FORD      5S615K244BA
FORD      5S615K244BB
FORD      5S615K244JA
FORD      ME5S6J5K244A1A
FORD      ME5S6J5K244B1A
FORD      ME5S6J5K244J1A
zamienniki:
04.207.83
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23071 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23071 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.