Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23092 walker

Tłumik 23092 WALKER

23092 Tłumik WALKER
walker 23092
Tłumik 23092
23092
walker 23092 Tłumik
Tłumik 23092 walker
Tłumik 23092 walker
Tłumik 23092 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23092

producent:

WALKER

Długość [mm] 770
Ciężar [kg] 5,610
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230928

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23092 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C1; PEUGEOT 107; TOYOTA AYGO, AYGO/HATCHBACK 1.0 06.05-09.14
numery OEM:
CITROËN      1609205780
CITROËN      1726XZ
CITROËN      1730FQ
CITROËN      1730H0
CITROËN      1730JF
PEUGEOT      1609205780
PEUGEOT      1726XY
PEUGEOT      1730H0
PEUGEOT      1730JF
TOYOTA      174300Q010
TOYOTA      174300Q012
TOYOTA      174300Q013
TOYOTA      174300Q040
TOYOTA      175880Q010

Zastosowanie Tłumik 23092 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23092 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.