Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23122 walker

Tłumik 23122 WALKER

23122 Tłumik WALKER
walker 23122
Tłumik 23122
23122
walker 23122 Tłumik
Tłumik 23122 walker
Tłumik 23122 walker
Tłumik 23122 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23122

producent:

WALKER

Długość [mm] 1850
Ciężar [kg] 5,510
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490231222


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23122 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL MERIVA A 1.4/1.4LPG/1.6 05.03-05.10
numery OEM:
OPEL      13107571
OPEL      13107571 SP22
OPEL      13107573
OPEL      13204578
OPEL      5852199
OPEL      5852444
OPEL      5852481
OPEL      5852546
OPEL      5852546 SP22
OPEL      93356216
OPEL      93365216
VAUXHALL      13107571
VAUXHALL      13107571 SP22
VAUXHALL      13107573
VAUXHALL      13204578
VAUXHALL      93356216
VAUXHALL      93365216

Zastosowanie Tłumik 23122 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23122 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.