Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23176 walker

Tłumik 23176 WALKER

23176 Tłumik WALKER
walker 23176
Tłumik 23176
23176
walker 23176 Tłumik
Tłumik 23176 walker
Tłumik 23176 walker
Tłumik 23176 walker
Tłumik 23176 walker
Tłumik 23176 walker
Tłumik 23176 walker
Tłumik 23176 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23176

producent:

WALKER

Długość [mm] 890
Ciężar [kg] 6,910
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490231765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23176 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ZAFIRA A 2.0D/2.2D 09.00-06.05
numery OEM:
OPEL      24451301
OPEL      5852168
OPEL      852498
OPEL      93197700
VAUXHALL      24451301
VAUXHALL      93197700
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23176 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23176 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.