Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Suzuki AN BURGMAN Burgman 200 (2006.11-2013.12) 18km » 23227 walker
wybrany samochód: 
Suzuki An Burgman Burgman 200 (2006.11-2013.12) 18km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23227 WALKER

23227 Tłumik WALKER
walker 23227
Tłumik 23227
23227
walker 23227 Tłumik

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23227

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1080
Ciężar [kg]6,100
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232274

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23227 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK, 208 I 1.4/1.6 02.06-12.19
numery OEM:
PEUGEOT      1609221080
PEUGEOT      173085
PEUGEOT      173088
PEUGEOT      1730X1
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23227 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23227 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.