Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 5 (G30, F90) 520 i Mild-Hybrid (2020.07-???) 184km » 23231 walker
wybrany samochód: 
Bmw 5 (g30, F90) 520 I Mild-hybrid (2020.07-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23231 WALKER

23231 Tłumik WALKER
walker 23231
Tłumik 23231
23231
walker 23231 Tłumik
Tłumik 23231 walker
Tłumik 23231 walker
Tłumik 23231 walker
Tłumik 23231 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23231

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1300
Ciężar [kg]10,260
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23231 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.6/1.8/2.0 09.96-10.10
numery OEM:
AUDI      1J6253609AR
AUDI      1J6253609CR
AUDI      1J6253609H
AUDI      JZW253609AB
SEAT      1M6253609
SEAT      1M6253609M
VOLKSWAGEN      1J6253609AR
VOLKSWAGEN      1J6253609CR
VOLKSWAGEN      1J6253609H
VOLKSWAGEN      JZW253609AB
zamienniki:
AU232V
brak
Klarius Group
AU402V
brak
Klarius Group
220905
brak
Klarius Group
240603
brak
Klarius Group
03.079
brak
ASMET

Zastosowanie Tłumik 23231 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23231 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.