Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23239 walker

Tłumik 23239 WALKER

23239 Tłumik WALKER
walker 23239
Tłumik 23239
23239
walker 23239 Tłumik
Tłumik 23239 walker
Tłumik 23239 walker
Tłumik 23239 walker
Tłumik 23239 walker
Tłumik 23239 walker
Tłumik 23239 walker
Tłumik 23239 walker
370.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23239

producent:

WALKER

Długość [mm] 850
Ciężar [kg] 6,470
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490232397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23239 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC 1.6/1.8 02.98-06.08
numery OEM:
OPEL      13129812
OPEL      13132447
OPEL      13158588
OPEL      13158595
OPEL      5852248
OPEL      5852259
OPEL      5852431
OPEL      5852435
OPEL      854141
OPEL      93197194
VAUXHALL      13129812
VAUXHALL      13132447
VAUXHALL      13158588
VAUXHALL      13158595
VAUXHALL      93197194
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23239 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23239 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.