Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel VECTRA A (J89) 1.8 i Cat (F19, M19) (1990.03-1995.11) 90km » 23304 walker
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 I Cat (f19, M19) (1990.03-1995.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23304 WALKER

23304 Tłumik WALKER
walker 23304
Tłumik 23304
23304
walker 23304 Tłumik
Tłumik 23304 walker
Tłumik 23304 walker
Tłumik 23304 walker
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23304

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]7,580
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233042

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23304 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN 1.6/1.6LPG/2.0D 03.04-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0253609A
VOLKSWAGEN      2K0253609AD
VOLKSWAGEN      2K0253609B
VOLKSWAGEN      2K0253609M

Zastosowanie Tłumik 23304 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23304 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.