Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23346 walker

Tłumik 23346 WALKER

23346 Tłumik WALKER
walker 23346
Tłumik 23346
23346
walker 23346 Tłumik
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23346

producent:

WALKER

Długość [mm] 1030
Ciężar [kg] 5,454
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przesłony rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490233462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23346 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.4/1.4LPG 07.06-
numery OEM:
OPEL      13220777
OPEL      13263391
OPEL      5852676
OPEL      852500
VAUXHALL      13220777
VAUXHALL      13263391
VAUXHALL      5852676
VAUXHALL      852500
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23346 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23346 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.