Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.7 quattro (2002.10-2006.05) 280km » 23346 walker
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.7 Quattro (2002.10-2006.05) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23346 WALKER

23346 Tłumik WALKER
walker 23346
Tłumik 23346
23346
walker 23346 Tłumik
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker
Tłumik 23346 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23346

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1030
Ciężar [kg]5,454
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz rurką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przesłony rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233462
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23346 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.4/1.4LPG 07.06-
numery OEM:
OPEL      13220777
OPEL      13263391
OPEL      5852676
OPEL      852500
VAUXHALL      13220777
VAUXHALL      13263391
VAUXHALL      5852676
VAUXHALL      852500
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23346 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23346 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.