Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Skoda ROOMSTER Praktik (5J) 1.6 TDI (2010.03-2015.05) 90km » 23475 walker
wybrany samochód: 
Skoda Roomster Praktik (5j) 1.6 Tdi (2010.03-2015.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23475 WALKER

23475 Tłumik WALKER
walker 23475
Tłumik 23475
23475
walker 23475 Tłumik

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23475

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]700
Ciężar [kg]6,200
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przesłony rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490234759

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23475 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: PEUGEOT 206, 206+ 1.1-1.6LPG 09.98-
numery OEM:
PEUGEOT      1726TT
PEUGEOT      173020
PEUGEOT      1730AW
PEUGEOT      1730EC

Zastosowanie Tłumik 23475 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23475 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.