Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 D (WWA42_) (2015.10-2018.11) 143km » 23650 walker
wybrany samochód: 
Toyota Rav 4 Iv (_a4_) 2.0 D (wwa42_) (2015.10-2018.11) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23650 WALKER

23650 Tłumik WALKER
walker 23650
Tłumik 23650
23650
walker 23650 Tłumik
Tłumik 23650 walker
Tłumik 23650 walker
Tłumik 23650 walker
Tłumik 23650 walker
Tłumik 23650 walker
Tłumik 23650 walker
Tłumik 23650 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23650

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]650
Ciężar [kg]5,290
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23650 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL AGILA, SUZUKI SPLASH 1.0-1.2LPG 01.08-
numery OEM:
OPEL      4700363
OPEL      4709337
OPEL      4709338
OPEL      4711622
OPEL      4711623
OPEL      93194227
OPEL      93194228
OPEL      95507981
OPEL      95507982
OPEL      95512965
SUZUKI      1430051KA0
SUZUKI      1430073KA0
VAUXHALL      93194227
VAUXHALL      93194228
VAUXHALL      95507981
VAUXHALL      95507982
VAUXHALL      95512965

Zastosowanie Tłumik 23650 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23650 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.