Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Buick CENTURY Kombi (4_35) 3.8 T-Type (1986.10-1989.09) 128km » 23685 walker
wybrany samochód: 
Buick Century Kombi (4_35) 3.8 T-type (1986.10-1989.09) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23685 WALKER

23685 Tłumik WALKER
walker 23685
Tłumik 23685
23685
walker 23685 Tłumik
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker
Tłumik 23685 walker

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23685

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1400
Ciężar [kg]4,930
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236852


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23685 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW FOX 1.2 04.05-12.11
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5Z0253059CM
VOLKSWAGEN      5Z0253059F
zamienniki:
95 11 5400
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23685 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23685 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.