Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23900 walker

Tłumik 23900 WALKER

23900 Tłumik WALKER
walker 23900
Tłumik 23900
23900
walker 23900 Tłumik
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
408.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23900

producent:

WALKER

Długość [mm] 1000
Ciężar [kg] 6,130
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490239006

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23900 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MAZDA 5 1.8/2.0 02.05-05.10

Tłumik 23900 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Tłumik 23900 producenta WALKER

MAZDA

LF2840100B, LF2840100C, LF2840100D, LF2940100E, LF2940100F, LF2940100G, LFF840100A

numery OEM:
MAZDA      LF2840100B
MAZDA      LF2840100C
MAZDA      LF2840100D
MAZDA      LF2940100E
MAZDA      LF2940100F
MAZDA      LF2940100G
MAZDA      LFF840100A
zamienniki:
49.005.84
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23900 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23900 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.