Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70337 walker

Tłumik 70337 WALKER

70337 Tłumik WALKER
walker 70337
Tłumik 70337
70337
walker 70337 Tłumik
Tłumik 70337 walker
Tłumik 70337 walker
Tłumik 70337 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70337

producent:

WALKER

Długość [mm] 1450
Ciężar [kg] 5,280
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490703378


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70337 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G 1.4-2.0 09.91-01.05
numery OEM:
BEDFORD      852906
OPEL      5852986
OPEL      852906
VAUXHALL      852906
VAUXHALL      90352301
VAUXHALL      90411571
VAUXHALL      90541766
zamienniki:
GM25M
brak
Klarius Group
250122
brak
Klarius Group
260198
brak
Klarius Group
08.393.83
brak
EBERSPÄCHER
672.7.002
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70337 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70337 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.