Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70356 walker

Tłumik 70356 WALKER

70356 Tłumik WALKER
walker 70356
Tłumik 70356
70356
walker 70356 Tłumik
Tłumik 70356 walker
Tłumik 70356 walker
Tłumik 70356 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70356

producent:

WALKER

Długość [mm] 1000
Ciężar [kg] 4,950
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490703569

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70356 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1000mm) pasuje do: OPEL ASTRA F, KADETT E 1.4-2.0 09.86-03.01
numery OEM:
BEDFORD      852930
OPEL      5852991
OPEL      5852993
OPEL      852859
OPEL      852862
OPEL      852930
OPEL      90285790
OPEL      90541776
OPEL      90541779
VAUXHALL      852930
VAUXHALL      90285790
VAUXHALL      90298103
VAUXHALL      90541776
VAUXHALL      90541779
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 70356 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70356 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.