Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI (2017.05-2018.10) 150km » 70637 walker
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.5 Tfsi (2017.05-2018.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70637 WALKER

70637 Tłumik WALKER
walker 70637
Tłumik 70637
70637
walker 70637 Tłumik
Tłumik 70637 walker
Tłumik 70637 walker
Tłumik 70637 walker
Tłumik 70637 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70637

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1380
Ciężar [kg]6,220
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490706379

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70637 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1380mm) pasuje do: VW PASSAT B3/B4 1.6D-2.0 02.88-05.97
numery OEM:
VOLKSWAGEN      357253609A
VOLKSWAGEN      357253609H
VOLKSWAGEN      357253609M
zamienniki:
VW229A
brak
Klarius Group
240299
brak
Klarius Group
95 11 7915
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70637 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70637 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.