Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71211 walker

Tłumik 71211 WALKER

71211 Tłumik WALKER
walker 71211
Tłumik 71211
71211
walker 71211 Tłumik
Tłumik 71211 walker
Tłumik 71211 walker
Tłumik 71211 walker
260.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71211

producent:

WALKER

Długość [mm] 800
Ciężar [kg] 7,280
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490712110

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71211 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: CITROEN C4, C4 I, PEUGEOT 307 1.6D/2.0D 08.00-07.11

Tłumik 71211 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Tłumik 71211 producenta WALKER

PEUGEOT

1726KL, 1726KX, 1726RJ, 1726TK, 1726WT, 1726WZ, 1730H8, 1730K1, 9805296480

CITROËN

1726TK, 1726WA, 1726WS, 173026, 173050, 1730H8, 1730K1

numery OEM:
CITROËN      1726TK
CITROËN      1726WA
CITROËN      1726WS
CITROËN      173026
CITROËN      173050
CITROËN      1730H8
CITROËN      1730K1
PEUGEOT      1726KL
PEUGEOT      1726KX
PEUGEOT      1726RJ
PEUGEOT      1726TK
PEUGEOT      1726WT
PEUGEOT      1726WZ
PEUGEOT      1730H8
PEUGEOT      1730K1
PEUGEOT      9805296480

Zastosowanie Tłumik 71211 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71211 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.