Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mg MG ZR 2.0 TD (2002.12-2005.04) 113km » 71328 walker
wybrany samochód: 
Mg Mg Zr 2.0 Td (2002.12-2005.04) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71328 WALKER

71328 Tłumik WALKER
walker 71328
Tłumik 71328
71328
walker 71328 Tłumik
Tłumik 71328 walker
Tłumik 71328 walker
Tłumik 71328 walker
Tłumik 71328 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71328

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]870
Ciężar [kg]4,980
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490713285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71328 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FOCUS I 1.6 02.99-11.04
numery OEM:
FORD      1065250
FORD      1121652
FORD      1230839
FORD      1230849
FORD      1256569
FORD      1308593
FORD      1341337
FORD      1459745
FORD      98AB5K244AZA
FORD      98AB5K244AZB
FORD      98AB5K244AZE
FORD      98AB5K244AZF
FORD      AM98AB5K244A1ZF
FORD      AM98AB5K244AZF

Zastosowanie Tłumik 71328 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71328 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.