Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71404 walker

Tłumik 71404 WALKER

71404 Tłumik WALKER
walker 71404
Tłumik 71404
71404
walker 71404 Tłumik
Tłumik 71404 walker
Tłumik 71404 walker
Tłumik 71404 walker
Tłumik 71404 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71404

producent:

WALKER

Długość [mm] 970
Ciężar [kg] 5,440
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490714046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71404 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 970mm) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8/1.8LPG 02.99-03.05
numery OEM:
FORD      1061976
FORD      1067746
FORD      1121700
FORD      1230592
FORD      1308597
FORD      1341339
FORD      1459790
FORD      98AB5K244ARB
FORD      98AB5K244JH
FORD      98AB5K244JJ
FORD      98AB5K244JK
FORD      98AB5K244JL
FORD      AM98AB5K244J1L
FORD      AM98AB5K244JL

Zastosowanie Tłumik 71404 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71404 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.