Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71406 walker

Tłumik 71406 WALKER

71406 Tłumik WALKER
walker 71406
Tłumik 71406
71406
walker 71406 Tłumik
Tłumik 71406 walker
Tłumik 71406 walker
Tłumik 71406 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71406

producent:

WALKER

Długość [mm] 850
Ciężar [kg] 5,000
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490714060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71406 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 850mm) pasuje do: FORD FOCUS I
numery OEM:
FORD      1067743
FORD      1121649
FORD      1230594
FORD      1308591
FORD      1341335
FORD      1459787
FORD      98AB5K244ANB
FORD      98AB5K244ANC
FORD      98AB5K244AND
FORD      98AB5K244ANE
FORD      AM98AB5K244A1NE
FORD      AM98AB5K244ANE

Zastosowanie Tłumik 71406 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71406 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.