Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71579 walker

Tłumik 71579 WALKER

71579 Tłumik WALKER
walker 71579
Tłumik 71579
71579
walker 71579 Tłumik
Tłumik 71579 walker
Tłumik 71579 walker
Tłumik 71579 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

71579

producent:

WALKER

Długość [mm] 1780
Ciężar [kg] 7,520
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490715791


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71579 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL ZAFIRA A 1.6/1.8/2.2 04.99-06.05
numery OEM:
OPEL      24423020
OPEL      24424772
OPEL      5852071
OPEL      5852114
OPEL      5852136
OPEL      5852138
OPEL      5852155
OPEL      5852714
OPEL      90581543
OPEL      92091842
OPEL      92100217
OPEL      93191953
VAUXHALL      24423020
VAUXHALL      24424772
VAUXHALL      90581543
VAUXHALL      92091842
VAUXHALL      92100217
VAUXHALL      93191953

Zastosowanie Tłumik 71579 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71579 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.