Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72356 walker

Tłumik 72356 WALKER

72356 Tłumik WALKER
walker 72356
Tłumik 72356
72356
walker 72356 Tłumik
Tłumik 72356 walker
Tłumik 72356 walker
Tłumik 72356 walker
Tłumik 72356 walker
Tłumik 72356 walker
Tłumik 72356 walker
Tłumik 72356 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72356

producent:

WALKER

Długość [mm] 980
Ciężar [kg] 7,050
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72356 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI 1.7D/2.0D/2.2 02.98-04.05
numery OEM:
OPEL      13158584
OPEL      13182718
OPEL      13190140
OPEL      13190143
OPEL      24416806
OPEL      24422991
OPEL      24432902
OPEL      5852054
OPEL      5852096
OPEL      5852118
OPEL      5852153
OPEL      5852424
OPEL      5852427
OPEL      5852430
OPEL      5852461
OPEL      5854552
OPEL      854608
OPEL      9128079
OPEL      93193070
OPEL      93194462
VAUXHALL      13158584
VAUXHALL      13182718
VAUXHALL      13190140
VAUXHALL      13190143
VAUXHALL      24416806
VAUXHALL      24422991
VAUXHALL      24432902
VAUXHALL      9128079
VAUXHALL      93193070
VAUXHALL      93194462

Zastosowanie Tłumik 72356 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72356 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.